نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خودم و آدرس drrouzbeh-rk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 6989
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تمرین عصر روز شنبه تیم فوتبال استقلال پس از تساوی مقابل ذوب آهن با حضور تنها 15 تماشاگر در کمپ اختصاصی زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد. در این تمرین حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و ستار همدانی غایب بودند.

* اندک هوادارانی که در کمپ استقلال حضور داشتند از نتیجه بدست آمده مقابل ذوب‌آهن به شدت دلخور بودند و عنوان می‌کردند قهرمانی را که از دست دادیم تنها امیدواریم که بتوانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بدست بیاوریم.

* در اواسط تمرین بارش شدید باران باعث شد تا دقایقی تمرین تحت تاثیر بارندگی قرار بگیرد اما با کاهش یافتن شدت باران مجددا بازیکنان تمرینات خود را ادامه دادند.

* یکی از هواداران استقلال ضبط صوتی را با خود به روی سکوها آورده بود که صدای موزیک آن را زیاد کرد و همین موضوع باعث شد زرینچه از وی عصبانی شود و از او بخواهند تا ضبط صوت را خاموش کند.

* در غیاب قلعه‌نویی، جواد زرینچه دقایقی را با بازیکنان گفتگو کرد و نکات فنی بازی مقابل ذوب آهن را به آنان یادآوری کرد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان استقلال زیر نظر مربی بدنساز حدود 15 دقیقه دویدند و سپس بازیکنانی که روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به طور کامل به میدان رفته بودند پس از 30 دقیقه ریکاوری، کمپ را ترک کرده و دیگر بازیکنان زیر نظر سایر اعضای کادر فنی در غالب دو تیم صورتی و سبز یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

* وحید طالب لو به تنهایی زیر نظر کریم بوستانی تمرینات ویژه‌ای را انجام داد. برخی از هواداران اعتقاد داشتند که طالب‌لو از آمادگی خوبی برخوردار است و کادر فنی استقلال باید در مقابل ملوان از این دروازه‌بان استفاده کند.

تمرین تیم استقلال تهران راس ساعت 18 و 30 به پایان رسید. این تیم فردا از ساعت 17 و 30 تمریناتش را جهت دیدار مقابل ملوان بندرانزلی انجام خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه و از ساعت 17 و 30 در ورزشگاه تختی شهر انزلی به مصاف ملون بندرانزلی خواهد رفت.

[ شنبه 22 فروردين 1394برچسب:, ] [ 21:46 ] [ rouzbeh ]

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه کارلوس کی‌روش با لبخند و بدون عصبانیت از ساختمان فدراسیون خارج شد، خبرنگاران حدس زدند جلسه خوب پیش رفته و این حدس در گفت‌وگوی کفاشیان و حسنی‌خو با خبرنگاران تایید شد.

به نظر می‌رسد با ورود هیات دولت و درخواست آنها از وزارت ورزش برای حفظ مربی پرتغالی و دخالت مثبت این وزارتخانه سرمربی تیم‌ملی به کار خود در ایران ادامه دهد.

علی کفاشیان در گفت‌وگویی کوتاه با "ورزش سه" این خبر را تایید کرد.

[ شنبه 22 فروردين 1394برچسب:, ] [ 21:41 ] [ rouzbeh ]

به گزارش ورزش 11، روزنامه «میرر» انگلیس اعلام کرد در حالی که تنها یک فصل دیگر از مدت زمان قرارداد فعلی رابین فن‌پرسی با شیاطین سرخ باقی مانده است اما ظاهراً سران این باشگاه انگلیسی قصد تمدید قرارداد مهاجم هلندی خود را ندارند. مصدومیت‌های پی‌درپی و روی فرم نبودن فن‌پرسی باعث شده تا منچستریونایتد به فکر فروش وی بیفتد.

«میرر» مدعی شد لوئیز فن‌خال حتی گزینه جانشینی مهاجم 31 ساله خود را انتخاب کرده و در نظر دارد تا ادینسون کاوانی را از پاری‌سن‌ژرمن به ترکیب تیمش اضافه کند. با وجود رابطه نزدیکی که فن‌خال با فن‌پرسی دارد اما او تمایل به جدایی هموطنش از جمع شیاطین سرخ دارد که در حدود شش هفته است به خاطر مصدومیت از میادین به دور بوده و به نظر نمی‌رسد به بازی حساس یکشنبه برابر منچسترسیتی نیز برسد.

فن‌پرسی در حال حاضر از ناحیه قوزک پا مصدوم است و نتوانسته موفقیت فصل اول حضورش در منچستریونایتد را که 30 گل به ثمر رساند، تکرار کند. این مهاجم هلندی در سال 2012 در ازای 24 میلیون پوند از آرسنال به جمع سرخپوشان شهر منچستر پیوست و کمک شایانی به سیزدهمین قهرمانی تیم تحت هدایت سرالکس فرگوسن در لیگ برتر که مصادف با آخرین فصل مربیگری‌ وی بود، کرد.

فصل گذشته فن‌پرسی 18 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند، جایی که منچستری‌ها زیر نظر دیوید مویس به مقامی بهتر از هفتمی دست نیافتند. او در فصل جاری هم تاکنون 10 گل به ثمر رسانده است.

[ پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:, ] [ 11:39 ] [ rouzbeh ]

به گزارش وبسایت نود و به نقل از گل، علیرغم تمایل آرسنال برای خرید پیتر چک و حتی ترجیح شخصی دروازه بان چلسی مبنی بر ماندن در لندن، احتمالاً این بازیکن نتواند راهی آرسنال شود.

آرسنال میخواهد در تابستان با پیشنهادی ۱۴ میلیون یورو ای شرایط را برای جذب این بازیکن باتجربه بسنجد، اما چلسی تمایل ندارد دروازه بان پرسابقه خود را به تیم رقیب لیگ برتری بدهد، آنها ترجیح میدهند او راهی تیمی در خارج از بریتانیا شود، شاید پاریسن ژرمن و رم با این اوصاف، شانس بیشتری داشته باشند.

[ پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:, ] [ 11:3 ] [ rouzbeh ]

ادعای موندودپورتیوو
آندر هررا؛ در لیست خرید باشگاه بارسلونا

ستاره اسپانیایی باشگاه منچستریونایتد، مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته و این احتمال وجود دارد که او زودتر از حد تصور، باشگاه انگلیسی را ترک کند.
آندر هررا؛ در لیست خرید باشگاه بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، آندر هررا، تابستان گذشته با رقمی بالا از اتلتیک بیلبائو به منچستریونایتد پیوست. این بازیکن 25 ساله، در ابتدای فصل جایگاه ثابتی در ترکیب شیاطین سرخ داشت اما پس از یک دوره مصدومیت، به نیمکت ذخیره ها تبعید شد. با این حال در چند هفته اخیر او یک بار دیگر موفق شده با ارائه بازی های درخشان، جایگاه خود در ترکیب یونایتد را باز پس بگیرد و گل های حساسی نیز برای این تیم به ثمر رسانده است.

امروز موندودپورتیوو در گزارشی مدعی شد که باشگاه بارسلونا با توجه به جدایی احتمالی ژاوی از بارسلونا و بالا رفتن سن اینیستا، قصد دارد پروژه خرید هررا را تسریع کرده و باب مذاکره با مدیران منچستریونایتد را باز کند.

بارسلونا تا ژانویه 2016 حق خرید بازیکن ندارد و به همین دلیل قصد دارد این بازیکن را خریداری کرده و یک فصل به یونایتد قرض بدهد. این باشگاه روی هررا برای فصل 2016-2017 به عنوان جانشینی مناسب برای ژاوی حساب باز کرده است. انتقالی که البته دشوار و پیچیده به نظر می رسد.

[ پنج شنبه 20 فروردين 1394برچسب:, ] [ 10:51 ] [ rouzbeh ]

مربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به شادي پس از گل مهدي طارمي گفت اين بازيکن فقط قصد تلافي رفتار بازيکنان النصر در بازي رفت را داشته و هرگز به کسي بي حرمتي نداشته است .تيم فوتبال پرسپوليس امروز چهارشنبه در گروه A رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا موفق شد تيم النصر عربستان را با تک گل دقيقه 61 مهدي طارمي در ورزشگاه 100 هزار نفري آزادي شکست دهد.
حسين عبدي در نشست خبري پايان بازي اظهار کرد: از مردم، مسئولان و تمام بازيکنان که تا پاي جان تلاش کردند و برنامه هاي تيم را اجرا کردند تشکر مي کنم. امروز خوشحال‎ترين آدم دنيا من هستم. بازيکنان از نظر تاکتيکي آماده بودند. امروز يک روز خوب براي فوتبال بود. صاحبان اصلي فوتبال مردم هستند و شما خبرنگاران هم صادقانه کمک مي کنيد. به همه ايرانيان داخل و خارج از کشور تبريک مي گويم.
مربي پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال که حضور برانکو ايوانکوويچ را به جاي درخشان چگونه توصيف مي کند، گفت: از کادر فني پرسپوليس، از دايي و از درخشان تشکر مي کنم. فوتبال يک کار تيمي است و ما بايد وظايف خود را انجام دهيم. کادر مديريت کار خودش را انجام مي دهد و ما هم بايد کار خودمان را انجام دهيم. در مورد دستياري من بايد کمي صبر کنيم.
وي افزود: تمرکز من به دليل يکسري عوامل برهم خورد. در آينده در اين خصوص صحبت خواهيم کرد. بچه ها واقعا شايسته بودند. من هم از مسئولان تشکر مي کنم. من سهم کوچکي داشتم چون بچه ها حرف شنوي داشتند. همه در اين پيروزي سهيم هستيم.
خبرنگاري در خصوص مشکل تمام کنندگي پرسپوليس گفت: اين تيم مقابل النصر با بازيکنان چند ميليون يورويي و امکاناتي که بايد از نزديک ببينيد کار بزرگي با بي پولي انجام داد. دو بازيکن اين تيم به کل باشگاه ما مي ارزند. ما موقعيت هاي زيادي داشتيم و اگر فقط يک موقعيت هم داشتيم و آن به گل ختم مي شد کار بزرگي بود. آنها هم موقعيت داشتند اما اندک بود.
عبدي در پايان اظهار کرد: من روز مادر را تبريک مي گويم. در خصوص حرکتي هم که طارمي انجام داد قصد توهين نداشت بلکه قصد تلافي داشت. آنها در بازي رفت گل زدند و شمشير ترسيم کردند و طارمي هم همين کار را کرد.

[ چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:, ] [ 22:58 ] [ rouzbeh ]

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه 3 ساعته با کفاشیان با حالت عصبانی و بدون هیچ پاسخی فدراسیون فوتبال را ترک کرد.
کی روش تنها با بیان اینکه از روزنامه ورزشی گل شکایت خواهد کرد، گفت: من از این روزنامه و سردبیر آن به دلیل نشر مسائل خلاف واقع و بازی با آبروی مردم شکایت می کنم.
کی روش هم چنین در مسیر خروج از فدراسیون فوتبال هنگامی که با عباس ترابیان در راهرو، رو در رو شد با الفاظ تندی وی را مورد خطاب قرار داد و سه بار او را با لفظ تند و توهین آمیزی خطاب کرد.
کی روش در توضیح این رفتار به خبرنگاران گفت که هر بار که ترابیان من را می بیند با همین لفظ مرا مورد خطاب قرار می دهد.

[ چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:, ] [ 22:47 ] [ rouzbeh ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب